День Деруна)))

 "ДЕРУНИ"

ЗАВДАННЯ ПРОЄКТУ:

Робота з інформацією.

Медіаграмотність.

Комунікативність.

Робота в команді.

Критичне мислення.

Креативність.

Підприємливість та фінансова грамотність.

Дослідження і спостереження

Практичні навички роботи

Учні 5-ІІ класу працювали у 4-ох групах:

І група "Історики"

  1. Аббязов Нізар Вікторович

  2. Бриніна Олександра Михайлівна

  3. Геденко Захар Захарович

  4. Ель Хатіб Ярослава-Лін Фандіївна

  5. Зімарьова Поліна Сергіївна

  6. Коваль Іван Віталійович

  7. Коденець Софія Сергіївна

Завдання: Чи знаєш ти звідки потрапила до нас картопля?

  • Запитай про це у своїх батьків.

  • Знайди інформацію в Інтернеті.

  • Прочитай статтю у газеті,журналі тощо.

  • Поділися інформацією з друзями : змонтуй відео, зроби інфографіку, зроби колаж

ІІ група "Фото-художники"

Завдання: Нещодавно завершилася пора збору врожаю. Голвний інгредієнт наших дирунів -це картопля, яка цьогоріч вродила на славу! Придивіться уважніше до її форми. Можливо пощастить та ви знайдете кілька незвичайних картоплин, що нагадуватимуть якихось дивних створінь.

  • Якщо у тебе є можливість, знайди такі бульби сам.

  • Попроси про допомогу рідних чи близьких, якщо вони проживають у селі.

  • Як варіант, можеш звернутися до знайомих, що мають дачу.

  • Коли тобі вдасться віднайти таку химерну картоплину, або ж навіть і кілька, придивись уважніше. Кого чи що вона тобі нагадує? Придумай їй назву.

  • Організувати у класі виставку поробок з чудернацьких картоплин «Дива, та й годі, на нашому городі». (ФОТО У ФОРМАТІ А4)

  • Скібінський Ростислав Олександрович

  • Слєпцова Софія Олександрівна

  • Фантаєв Микита Сергійович

  • Шведов Артур Дмитрович

  •  Шевченко Поліна Олегівна

  • Шимко Данило Віталійович

  • Шляпкіна Вероніка Андріївна

  • Шпудейко Ксенія Костянтинівна

ІІІ група "Лаборанти"

Завдання:

Експеримент 1. (ЗМОНТУВАТИ ВІДЕО)

  1. Крайнов Олександр Олександрович

  2. Крайнов Ярослав Олександрович

  3. Литвинов Михайло Юрійович

  4. Малик Ярослав Сергійович

Мета. Виявлення крохмалю у картоплі.

Тобі знадобиться:

  1. невелика картоплина;

  2. йод;

  3. піпетка;

  4. ніж;

  5. дерев’яна дощечка.

Порядок виконання

  1. Розріж на дерев’яній дощечці картоплину навпіл. (Пригадай  правила безпечного користування колючо-ріжучими предметами).

  2. У піпетку набери невелику кількість йоду.

  3. Нанеси 1-2 краплі йоду на зріз однієї половинки бульби.

  4. Спостерігай за змінами. Що ти помітив?

Довідничок

Якщо йод, який був нанесений на зріз картоплі, змінив забарвлення з темно-бурого на синє, це свідчить про наявність у картоплі крохмалю.

  1. Переглянь за цим посиланням https://www.youtube.com/watch?v=_QjkcoC354 o  відео «Йод, крохмаль та надзвичайні перевтілення». Спробуй їх повторити.

Експеримент 2 (ЗМОНТУВАТИ ВІДЕО)

  1. Махиня Валерія Андріївна

  2. Прудкун Михайло Сергійович

  3. Рога Кирило Іванович

  4.  Рохман Максим Олегович

  5. Сєрих Вероніка Сергіївна

Мета. Виявлення рівня (кількості) крохмалю у картоплі.

Хочеш дізнатися як визначити багато чи мало у картоплі крохмалю? Тоді можна скористатися порадою експертів шоу «Все буде смачно».

Тобі знадобиться:

  1. невелика картоплина;

  2. ніж;

  3. дерев’яна дощечка.

Порядок виконання

  1. Розріж на дерев’яній дощечці картоплину навпіл. (Пригадай  правила безпечного користування колючо-ріжучими предметами).

  2. Потри зрізами половинки одна до одної.

  3. Не роз’єднуючи половинки, візьмися тільки за одну з них.

  4. Спостерігай що відбувається.

Довідничок

Якщо друга половинка впаде, то крохмалю у картоплі мало, а якщо буде триматися, ніби приклеєна, то крохмалю в ній багато.

Також можна поставити на зрізі краплю йоду – чим більшою буде пляма, тим більше у картоплі крохмалю.

ІІІ група "Кухарі"

  • Барабаш Дар'я Олегівна

  • Бондар Оксана Віталіївна

  • Кротова Дар'я  Олексіївна

  • Левицька Дар'я Романівна

  • Федорова Анастасія Олегівна

  • Ходакова Крістіна Миколаївна

  • Чабан Роман Андрійович

  • Петреченко Матвій Ігорович

Рецептів приготування страв з картоплі дуже багато. Її смажать, печуть, варять, фарширують тощо. Та завдання групи полягає у тому. щоб приготуват смачні дируни найекономнішим способом))

  1. Запропонуй однокласникам рецепт українських дирунів

  2. Спробуй вдома разом з мамою, татом чи бабусею приготувати страву . Зроби фото.

  3. Розкажи про це у класі та продемонструй фото/відео.

  4. Організуй дегустацію (за бажанням)

А.Ступнікова, класна керівниця

До тематичного дня долучилися 7 класів, детальніше за покликанням

Було #Класно#Смачно#Деруново)))

Коментарі

Популярні публікації